Často kladené otázky - FAQ
Níže naleznete seznam často kladených otázek. Prozkoumejte přehledné odpovědi na Vaše částé dotazy.
Pouze pro realizační firmy, ne pro koncové zákazníky. Každý náš zákazník/firma se prokazuje svým IČ, bez toho prodej není možný.
Zaregistrujte si účet na našem e-shopu, kde uvedete základní informace Vaší firmy. Dříve než budete moci nakupovat, musí Váš nově vytvořený účet projít autorizací. O výsledku autorizace Vašeho účtu, budete informováni prostřednictvím registrovaného emailu. V některých případech autorizace je možné, že Vás bude kontaktovat i náš obchodník GBC Solino.
Registrace nového zákazníka
Registrace nového zákazníka
Autorizovaný zákazník GBC Solino získává plnou obchodní, technickou i servisní podporu. Po přihlášení do e-shopu se zobrazí produktové ceny i celá produktová PDF dokumentace. Autorizovaný zákazník má možnost se zaregistrovat na odborné školení SolaX pořádané oficiální importérém GBC Solino.
Pokud jste koncový uživatel a chcete reklamovat produkt, kontaktujte svou realizační firmu, která Vám produkt instalovala. Pokud jste instalační firma (zákazník GBC Solino), postupujte dle návodu v sekci servis.
Servis a reklamace
Servis a reklamace